اتمام گازرسانی به تمام روستاهای اقلید تا پایان سال

شیراز(پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان سردسیری اقلید تا پایان امسال خبر داد و افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد ، خارستان علیا ، خارستان سفلی ، جمال بیگ و پهنای بهی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اتمام گازرسانی به تمام روستاهای اقلید تا پایان سال

غلامعباس حسینی افزود : طول خط انتقال این پروژه 29 کیلومتر است و با بهره برداری از آن 480 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد .
او ادامه داد: همچنین اجرای 20 کیلومترشبکه گازرسانی در روستای شوید زار از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام گازرسانی دراین شهرستان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به گازرسانی به روستاهای بکان ایگدر، صفی خانی، اسلام آباد ایگدر و قتلو تصریح کرد: این طرح نیز با اجرای 88 کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست و گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل بعنوان آخرین روستای فاقد بهره مندی از گاز طبیعی با اجرای 24 هزار و 400 متر شبکه گذاری و تکمیل گازرسانی به روستاهای مشمول شهرستان، اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد.
هم اکنون، ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای اقلید 70 درصد است و با اتمام طرح های گازرسانی در حال اجرا تا پایان سال به 100 درصد می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار