داشتن مدارس سالم و بانشاط از اهداف قابل پیگیری است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس باید برای دانش آموزان جذاب باشد و سعی در شاداب سازی مدارس نباید از برنامه متولیان امر و برنامه ریزان خارج شود.

کد مطلب: ۹۶۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
داشتن مدارس سالم و بانشاط از اهداف قابل پیگیری است

مهین منافی در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه نمونه دولتی دانشوران مدیریت ناحیه 2 ارومیه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت افزود: برای ایجاد مدرسه ای بانشاط و استاندارد، برنامه بوم یا مدرسه ویژه می‌تواند به تنوع بخشی به محیط های یادگیری ، متناسب سازی برنامه های درسی با نیاز های اقلیمی و جغرافیای استان، جلب مشارکت حداکثری خانواده ها ودستگاه های فرهنگی، هنری، خدماتی ، مذهبی وتولیدی در طراحی واجرای برنامه ها و فعالیت های خارج از مدرسه وارتقای توانمندی معلمان برای مشارکت موثر آنها در برنامه ریزی درسی در سطح مدرسه اعمال شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش امروز در تلاش برای دست یابی دانش اموزان به حیات طیبه می باشد و دانش اموزان باید هر روز بهرت از دیروز نسبت به جایگاههای خو اگاهی یافته و براساس علوم اسلامی و قرآنی پرورش یابند.

منافی بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در صدد تربیت دانش آموزان متعهد و معتقد و داناست تا در آینده نسبت به دانش و تعهد آنان بتوان برخود بالید.

وی اظهار داشت: هم اکنون در عصر ارتباطات قرار داریم و جنگ فرهنگی و هجمه های فرهنگی دشمنان با ابزارهای مختلف رو به ازدیاد است.

منافی بیان کرد: وحدت و یکپارچگی مهمترین عامل موفقیت و پیروزی مسلمانان می باشد و باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نشود.

در این آیین از دانش آموز «عاطفه علی اصغر زاده» رتبه اول کشوری در بخش غیر حضوری مسابقات زیست فن آوری سال تحصیلی گذشته با اهدای لوح تقدیر و تندیس کشوری تجلیل شد.

همچنین طی بازدید از مدرسه شاهد برادران آهن دوست از دانش آموز «امین کارگر دیلمقانی» و «میررضا هاشمی» حائزین رتبه دوم در اولین دوره مسابقات کشوری سلولهای بنیادی و پزشکی باز ساختی با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار