معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در مراسم افتتاحیه طرح ملی نمایشگاه های کتاب دانش آموزی زنجان:

والدین نقش آغازین در ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه را ایفا می کنند

زنجان (پانا) - مراسم نمادین افتتاحیه بیست و دومین دوره طرح ملی نمایشگاه های کتاب دانش آموزی در مدارس استان زنجان (طرح ٥٠ هزار نمایشگاه در ٥٠ هزار مدرسه)با حضور گنج خانلو معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل، صفری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢،قاسمی معاون امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد زنجان، معلمان و دانش آموزان در مدرسه پسرانه آزادگان فرهنگیان ناحیه ٢ زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
والدین نقش آغازین در ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه را ایفا می کنند

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت بیان داشت: ترویج کتاب و کتاب خوانی از دو منظر کلان و خرد به ترویج مطالعه برمی گردد.

گنج خانلو از افتتاح و فعالیت بیش از ٢٠٠ نمایشگاه کتاب در ذیل این طرح ملی در مدارس استان خبر داد و گفت: «زمینه اولیه فرهنگ ترویج کتابخوانی از خانواده شروع می‌شود و والدین نقش آغازین را در جامعه ایفا می کنند و این فرهنگ در مدرسه تقویت می شود.»

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین و همکاران جهت اجرای این مراسم، افزود:خانواده به عنوان یک نهاد حساس اجتماعی می‌تواند نقشی موثر در آشنایی نوجوانان و جوانان با ضرورت مطالعه ایفا کند.

ابراهیم قاسمی معاون امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری دستگاه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در استان، از تشکیل باشگاه های کتاب خوانی در مدارس استان با هدف رونق مطالعه و کتاب خوانی خبر داد.

وی در پایان یکی از ارکان توسعه را توسعه فرهنگی خواند و گفت: در توسعه فرهنگی کتاب حرف اول را می زند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار