دوران بازنشستگی ،دوران پختگی و فصل جدیدی از زندگی است

کلات(پانا)-با حضور ر مدیر آموزش و پرورش کلات، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین محلی ،د، مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت عزت_الله_ترابیان در محل آموزشگاه آیت_الله_نوری روستای سنگ_دیوار برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دوران بازنشستگی ،دوران پختگی و فصل جدیدی از زندگی است

رمضان پروانه در این مراسم و در جمع مسئولین و اولیا بر اهمت نقش انجمن اولیا در مدرسه پرداخت و ضمن تشریح شعار سال تحصیلی آموزش و پرورش استان و شهرستان گفت:اخلاق مداری بر گرفته از فضائل اخلاقی پیامبر اسلام (ص) است و از جایگاه‌ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه امروز در این آموزشگاه شاهد نمایش جلوه زیبایی از اخلاق مداری هستیم، چرا که تکریم بازنشستگان که ذخایر ارزشمند این نظام هستند ، از زیبا ترین کارهاست .

وی اظهار کرد: دوران بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی است و بازنشستگان بعد از پایان دوران کاری می توانند یک عمر‌تجربه خود را به دیگران انتقال دهند و در جامعه اثر‌گذاری بالایی داشته باشند.

وی بازنشستگی را دوران پختگی دانست و افزود: پیشکسوتان عرضه تعلیم و تربیت به دورانی رسیده اند که فرصت رسیدگی به عملکرد خود در طول دوران خدمت را دارند.

در ادامه این مراسم عزت الله ترابیان که به درجه بازنشستگی نائل شده به بیان خاطرات و مروری بر فعالیت های خود در طول دوران خدمت پرداخت و در جمع مسئولین، اهالی و دانش آموزان از زحمات سی ساله وی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم به مناسبت هفته_وحدت و با همت مدیریت و پرسنل آموزشگاه و با همکاری دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سنگ دیوار برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار