با حضور مدیرکل انجمن اولیاء ومربیان وزرات آموزش و پرورش:

اولین مرکز مشاوره خانواده جزیره قشم افتتاح شد

هرمزگان(پانا)- با حضور مدیرکل انجمن اولیاء ومربیان وزرات آموزش و پرورش، اولین مرکز مشاوره خانواده پیوند جزیره قشم با زیربنای 65 متر و هزینه بالغ بر 350 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۶۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین مرکز مشاوره خانواده جزیره قشم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل استان هرمزگان؛ نورعلی عباس پور مدیرکل انجمن اولیاء ومربیان وزارت آموزش وپرورش در آیین بهره برداری از اولین مرکز مشاوره جزیره قشم، گفت: بسیاری از ناهنجاری ها و مسائل رفتاری فرزندان ریشه در نبود توجه لازم اولیاء به تربیت آنها می باشد.

وی اضافه کرد: لازمه یک تربیت مطلوب آن است که والدین فرصتی را برای دانش آموزان خود بگذارند و اگر خانواده ها وقت کافی را در راستای تربیت فرزندان در دوره کودکی و نوجوانی اختصاص ندهند، فرزندان آنها در آینده دچار مشکلات تربیتی خواهند شد.

عباسپور با بیان اینکه تربیت یک فعالیت پیچیده و دشواری به شمار می آید، اظهار داشت: از آنجائی که داشتن آگاهی، مهارت و توانمندی کافی والدین برای مشارکت در تربیت امری ضروری و مهم است، مراکز مشاوره خانواده می توانند با آگاهی بخشی رفتاری و تربیتی به خانواده ها، نقش بسزائی در کاهش ناهنجاری های رفتاری فرزندان داشته باشند.

مدیر کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با مداخله رفتاری و مشاوره درست و همراهی خانواده ها می توان زمینه بسیاری از علل افت تحصیلی، فرار از خانه و ترک تحصیل و دیگر مسائل رفتاری و تحصیلی دانش آموزان را کاهش داد.

در ادامه اولین مرکز مشاوره خانواده پیوند جزیره قشم واقع در کانون شهید ذاکری این جزیره افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مرکز مشاوره در مساحت 85 متر مربع با زیربنای 65 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 350 میلیون ریال می باشد که همه روزه خدمات مشاوره ای در زمینه های تربیتی، تحصیلی، شغلی، شخصیتی و ناهنجاری هابه خانواده ها و دانش آموزان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار