دومین همایش ملی هنر و سلامت برگزار می شود

نیشابور (پانا)- معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دومین همایش ملی هنر و سلامت در مهر ماه سال آینده برگزار می شود که لازمه آن حضور فعال پژوهشگران و اساتید فرهیخته در این عرصه می باشد.

کد مطلب: ۹۶۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین همایش ملی هنر و سلامت برگزار می شود

اباصلت برجی افزود: توسعه دانش هنر و سلامت، مأموریت ویژه دانشکده علوم پزشکی است که در طرح تحول نظام سلامت به این دانشکده واگذار شده است تا با همکاری دانشگاه های کلان منطقه نهم آمایشی، در جایگاه قطب علمی هنر و سلامت کشور قرار گیرد.

وی در ادامه تهیه و تولید انیمیشن های سلامت محور، ارائه طرح های معماری سلامت محور در بیمارستان ها و مرکز ناباروری شمس شرق، تهیه و انتشار چهار شماره نشریه سیب فیروزه ای، برگزاری دوره های کوتاه مدت هنردرمانی، برگزاری مدرسه تابستانی گرافیک در سلامت و... را از اقدامات انجام شده این کارگروه تا کنون برشمرد.

معاون آموزشی دانشکده در این نشست که با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی و اعضای کارگروه هنر و سلامت در سیزدهم آبان برگزار شد بر خط مشی نشریه اجتماعی - هنری سیب فیروزه ای اشاره کرد و عظیمی نژاد مدیر مسئول فصلنامه، با توجه به چشم انداز اخذ امتیاز علمی- پژوهشی برای مجله هنر و سلامت، بر ارتقای بنیه پژوهشی نشریه تاکید نمود.

نخستین همایش ملی هنر و سلامت با شعار کیمیای هنر در خدمت سلامت در اردیبهشت سال 97 با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی و 153 مقاله در نیشابور با هدف توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ سلامت و نهایتا ارتقاء سلامت با بکارگیری آموزه های هنری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار