قدردانی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست اززحمات نامه رسانان پستی دریزد

یزد(پانا) - "فریبا مرادی" ازموزعین به عنوان امین ترین کارکنان شبکه پستی یاد نمود و آنها را ارزشمند ترین سرمایه شرکت دانست و از آنها خواست تا امانتداری ، صداقت و حسن خلق را سرلوحه کارهای خود قراردهند .

کد مطلب: ۹۶۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست درجمع موزعین پست استان ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته وحدت از زحمات آنان تشکر نمود و از این حوزه به عنوان ویترین ، نماد و اعتبار شبکه پستی یاد کرد.

مرادی اظهار داشت: تغییر نگرش مجموعه به ویژه کارکنان توزیع با توجه به نقش استراتژیک آنها ، شبکه را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می نماید.

وی ادامه داد : کیفیت درسایه زحمات موزعین خلاصه می شود و همین موضوع اهمیت ویژه ای را به بخش توزیع می دهد و بر همین اساس مدیران ارشد نگاه ویژه ای به بخش توزیع دارند و با جدیت پیگیر مباحث رفاهی و معیشت این دسته از همکاران صدیق و تلاشگرمان هستند.

مرادی در ادامه به امانت داری و حسن خلق پیامبر رحمت اشاره کرد و از موزعین تلاشگر استان خواست از این دو ویژگی مهم در انجام امور محوله الگو برداری نمایند و با عملکرد بهینه ، ارایه خدمت با کیفیت و رفتار پسندیده با مردم به تبلیغ و معرفی شبکه بپردازند.

در ادامه نامه رسانان حاضر در جلسه به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند و مرادی به تک تک مسائل مطرح شده توسط آنها پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار