شفیع پور:داشتن نسلی سالم و خلاق درآینده مستلزم ایجاد جامعه ای سالم در زمان حاضراست

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری جلسه هیئت امنای پژوهش سرای رباط ‍کریم، در محل پژوهش سرای نهم دی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور:داشتن نسلی سالم و خلاق درآینده مستلزم ایجاد جامعه ای سالم در زمان حاضراست

میررضاشفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره بر ضرورت تشکیل قطب استانی محیط زیست در پژوهش سرای رباط کریم اظهار داشت:با توجه به کسب رتبه‌های علمی،پژوهشی دانش آموزان استان و منطقه در سال تحصیلی گذشته، و تبیین برنامه عملیاتی سال جاری این مرکز علمی،تشکیل قطب استانی محیط زیست در پژوهش سرای این شهرستان ضرورت دارد.

او در ادامه داشتن نسلی سالم و خلاق در آینده را مستلزم ایجاد جامعه ای سالم در زمان حاضر دانست و افزود: از مختصات جامعه سالم و عاری از بیماری، پاک و زیبا بودن طبیعت آن است و در این زمینه اداره محیط زیست و سازمان مدیریت پسماند در زمینه آموزش دانش آموزان و حتی همکاران می توانند با آموزش و پرورش همکاری نمایند.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه پرورش نسلی سالم و متعهد به محیط زندگی خود تنها با آموزشهای مکرر سازمانها و پژوهش سراها در کنار آموزه‌های خانواده‌ها تحقق می یابد، تصریح کرد:می بایست از ظرفیتهای دانش آموزان استان که با فعالیتهای خود در سنوات گذشته ثابت کرده اند میتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی فعال باشند بهره جست.

شفیع پور خاطرنشان کرد: مقرر شد با حمایت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در امر تجهیز این پژوهش سرا و با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان، همایش استانی با محوریت محیط زیست برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار