بهارلو تاکید کرد: ضرورت رعایت سلسله مراتب اداری و انطباق تصدی امور بر اساس پست های سازمانی و شرح وظایف مصوب قانونی

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:پست‌های سازمانی تحت پوشش اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی ساماندهی می شود.

کد مطلب: ۹۶۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو تاکید کرد: ضرورت رعایت سلسله مراتب اداری و انطباق تصدی امور بر اساس پست های سازمانی  و شرح وظایف مصوب قانونی

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،در سخنانی با اشاره بهاهمیت توجه به چارت سازمانی اظهارداشت: سازمانهای بزرگ که بخشها و نیروی کار مختلفی دارند با تنوع نقشها و مأموریت‌های بیشتری مواجه می باشند که باید از یک نظام بندی اصولی برخوردار باشند.

او در ادامه با تاکید بر همسو بودن اهداف در حوزه‌های مدارس و مراکز غیردولتی، آموزش از راه دور، شوراهای آموزش و پرورش ،مدارس هیأت امنایی و اهمیّت نظارت بر فرآیندها و حسن انجام مأموریتهای سازمانی بیان داشت: با توجه به اشتراک اغلب قوانین و مقررات امور اداری و اجرایی حوزه‌های مذکور باید از یک الگوی سازمانی مطلوب و قانونمند بهره برد.

بهارلو رعایت سلسله مراتب اداری و انطباق تصدی امور بر اساس پست های سازمانی با شرح وظایف مصوب قانونی را از ضرورت های اصلی دانست و افزود: در راستای کیفیت بخشی و توسعه مطلوب مشارکت های مردمی و ایجاد وحدت رویه وهماهنگی و انسجام در برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی، کلیه امور مربوط به حوزه‌های نامبرده در مناطق، تجمیع و به کارشناسی مدارس و مراکز غیردولتی محول گردید.

این مقام مسئول با تاکید برمدیریت منابع انسانی در حوزه اداره مشارکتهای مردمی ،کارایی سازمانی و شیوه های مهم برای حمایت از استراتژی ساماندهی نیرو انسانی براساس اهداف ،یادآور شد:تحلیل کار و طراحی شغل ،پاداش مبتنی بر عملکرد،برنامه ریزی منابع انسانی،روابط کارکنان و خلق محیط مناسب فعالیت،گزینش صلاحیت‌های حرفه ای،آموزش های تخصصی ضمن خدمت ،مدیریت عملکرد و سنجش کارایی کارکنان از جمله شاخص‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار