صیدلو خبر داد: کسب رتبه کشوری هنرجو وهنرآموزان شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - یک هنرجو و دو هنرآموز شهرستان های استان تهران در مرحله کشوری مسابقات ساخت پروژه رشته الکترونیک والکتروتکنیک فنی و حرفه ای موفق به کسب مقام اول کشور شدند.

کد مطلب: ۹۶۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو خبر داد: کسب رتبه کشوری هنرجو وهنرآموزان شهرستانهای استان تهران

محمد صیدلومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: در مرحله پایانی اولین دوره مسابقات ساخت پروژه الکترونیک والکتروتکنیک هنرستانهای فنی و حرفه ای که به میزبانی استان مازندران برگزار شد، هنرآموزان مهدی حبیبی و حمید مهرورز از منطقه رودهن و هنرجو ،مجتبی جعفری از منطقه پاکدشت موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

او در ادامه افزود:مرحله کشوری این مسابقات با حضور 81 نفر از برگزیدگان استانها در رشته های الکترونیک،الکتروتکنیک ،ماشین ابزار ، صنایع شیمیایی ، برپایی نمایشگاه و بازدید داوران و رای دهندگان به انجام رسید.

صیدلو تصریح کرد: با توجه به وجود رشته‌های الکترونیک و الکتروتکنیک در اغلب استانها و شمار زیاد شرکت کنندگان در مراحل هنرستانی ، استانی و کشوری ، کسب این رتبه‌ها نشانگر تلاش صمیمانه مدیران، هنرآموزان و عوامل اجرایی مناطق است که به همگی آنها تبریک گفته و توفیقات روز افزون شان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار