برگزاری جلسه توجیهی انجمن های ورزشی

به گزارش پانا-جلسه توجیهی انجمن های ورزشی در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان خرم آباد با حضور تمامی انجمن های این ناحیه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی انجمن های ورزشی

به گزارش پانا ؛ در این مراسم پرویز محسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ضمن تبریک هفته وحدت گفت :هدف نهایی آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین می باشد . تمام بخش های آموزش و پرورش در راستای 6 ساحت تربیتی سند تحول بنیادین فعالیت می نماید و ما می توانیم با استفاده از فضای رقابتی در راستای تربیت تمام ابعاد دانش آموزان تلاش کنیم .

محسنی ادامه داد ، با توجه به اهمیت ورزش دانش آموزی و شناسایی استعدادها بحث مسائل اخلاقی و فرهنگی بسیار مهم می باشد ، زیرا ورزش بهترین وسیله تربیت است .

همچنین این مقام مسئول گفت : ورزش در تامین بهداشت روانی و رشد سلامت فکری ، عاطفی و برقراری ارتباطات بین فردی و اجتماعی موثر است . ورزش سبب اجتماعی شدن ، ایجاد مهارت ، استحکام روابط خانوادگی ، سهولت دوستیابی و ارتباط سالم با همسالان می شود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان خرم آباد در پایان گفت : رقابت های سالم و تقویت روحیه شادابی در تامین سلامت روان بسیار موثر است زیرا اضطراب و استرس در مدرسه علاقه مندی به تحصیل و امکان بروز خلاقیت را کاهش می دهد .

در ادامه این جلسه نیز مسئولین انجمن های ورزشی نقطه نظرات و پیشنهاد های خود را بیان کردند و در پایان از مسئولین این انجمن ها تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار