برگزاری جلسه شورای عالی توسعه فرهنگ عمومی نماز و قرآن کریم

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران درجلسه شورای عالی توسعه فرهنگ عمومی نماز و قرآن کریم بر عزم همگانی برای جذب و تشویق دانش آموزان به موضوع نماز تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای عالی توسعه فرهنگ عمومی نماز و قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کریمی در این جلسه اعلام کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات حکیمانه معظم له پیرامون اهتمام جدی به 3منشور نورانی قرآن، عترت و نماز شورای عالی توسعه فرهنگ عمومی نمازو قرآن کریم در محل دفتر مدیرکل با حضور شورای معاونین و دستگاههای برون سازمانی به نحو مطلوب انجام شد.

کریمی افزود: یکی از کارهای اساسی در آموزش و پرورش توجه و اهتمام جدی به امر نماز می باشد لذا در این راستا پیش اجلاس هایی در مناطق مختلف صورت گرفته است و اجلاس نماز در آذرماه در استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: آستان ملکوت و میقات الصلوه دو طرح ارزنده اداره قرآن، عترت و نماز هستند که به مدت 3سال است در شهر تهران در حال برگزاری می باشد. وی اعلام کرد توجه و ترغیب دانش آموزان عزم همگانی در محیط مدرسه را می طلبد وباید راههایی را آغاز کرد تا بتوانیم راههای جذب و تشویق در دانش آموزان را نهادینه کنیم.

کریمی به نقش بی بدیل همه عوامل تربیت اشاره کرد و نقش هماهنگی عاملان تربیتی را در این امر مهم حیاتی برشمرد.

سپس تمامی معاونین آقایان حدادی، ربوشه، محمدی، شهریاری و افراد حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و راههای عملی توسعه و گسترش نماز و قرآن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که جلسات مستمر، عملیاتی هر ماه برگزار گردد و هر ماه معاونین شرح فعالیت های خود را در حوزه گسترش نماز و قرآن و عترت ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار