158 موردآتش سوزی عمدی دریزد

یزد(پانا)- معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد سوء نیت و آتش‌سوزی عمدی را دومین عامل آتش‌سوزی‌های نیمه اول سال جاری شهر یزد دانست و میزان آتش‌سوزی‌ عمدی در طی ۶ ماه را ۱۵۸ مورد اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
158 موردآتش سوزی عمدی دریزد

محمد رضا رحیمی گفت: در نیمه اول سال جاری شهر یزد ۱۵۸ مورد آتش‌سوزی‌ عمدی رخ داده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به ثبت ۸۶۶ حریق در شش ماهه اول امسال، افزود: حریق‌های اتفاق افتاده طی این مدت بیشتر مربوط به بخش مسکونی بوده که ۱۶۴ مورد را شامل شده است.

وی در مورد سایر موارد آتش‌سوزی، تصریح کرد: بخش تجاری ۳۶ مورد، مراکز صنفی حرفه‎ای مانند تعمیرات خودرو و صافکاری‌ها ۲۳ مورد و بخش صنعتی نیز ۲۳ مورد از آتش‌سوزی‌های شهر را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

رحیمی عمده‎ترین دلایل حریق‌های روی داده در این شهر را بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری با ۱۹۴ مورد عنوان کرد و گفت: آتش‌سوزی‌های عامدانه و با سوء‌نیت دومین دلیل عمده آتش‌سوزی‌های شهر یزد در شش ماهه اول امسال محسوب می‌شود که ۱۵۸ مورد از حریق‌های شهر را به خود اختصاص داده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ۲۴ مورد از حریق‌های یزد را ناشی از اشتباه و بی‌دقتی افراد مطلع از خطر آتش‌سوزی و ۲۸ مورد دیگر را نیز مربوط به عدم آگاهی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار