اولین هم اندیشی شورای تربیتی و فرهنگی مدارس استان خراسان شمالی در سما شیروان برگزار شد

شیروان (پانا) -دبیر شورای سیاست گذاری سما استان : امیدواریم با تلاش ارزشمند کارکنان مدارس سما استان خراسان شمالی سرآمد مدارس سما کشور در بخش تربیتی و فرهنگی باشند.

کد مطلب: ۹۶۸۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین هم اندیشی شورای تربیتی و فرهنگی مدارس استان خراسان شمالی در سما شیروان برگزار شد

اولین هم اندیشی شورای فرهنگی مدارس استان خراسان شمالی با حضور مدیران و مسئولان حوزه معاونت و مدارس بجنورد و شیروان در سالن کنفرانس معاونت سما شیروان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمود حق به جانب دبیر شورای سیاست گذاری سما استان خراسان شمالی ضمن خوش آمد گویی به حاضران اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای به تعمیق فرهنگ دینی در بین مردم دارد که این موضوع وجود یک شورای تربیتی و فرهنگی مرکزی ،را جهت تحقق امور مربوط در مدارس الزامی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود : هدف از تشکیل این نشست ها، بیان راهکارهای جدید تربیت فرهنگی دانش آموزان و در نتیجه تولید فعالیت های ماندگار و اثرگذار در حوزه فرهنگی است.

در ادامه، حمید نجف زاده رئیس سما شیروان هم اعلام کرد : بازنگری رفتار بزرگان و اندیشمندانی هم چون شهید رجائی و شهید باهنر در امور تربیتی و تلاش شهیدان و حائز اهمیت است .

نجف زاده افزود : پرورش رشد همه جانبه شخصیت است که مسئولان باید در مدارس آسیب شناسی را انجام دهند و علاوه بر فعالیت درحوزه تعلیمات دینی، در حوزه تربیت دینی هم فعالیت کنند و فضای مدارس را به فضایی جذاب و پرنشاط برای تعلیم امور فرهنگی تبدیل کنند.

حجت الاسلام جواد خوش بیان مدیر فرهنگی سما شیروان اعلام کرد : این جلسات هم اندیشی برای ایجاد هماهنگی و یک پارچگی در امور فرهنگی مدارس سما بنا به گام دوم انقلاب و سیاست گذاری های سازمان سما از این به بعد ماهانه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود : پس از بازبینی برخی دستورالعمل ها بر اساس فرهنگ منطقه، باید وحدت رویه بین مسئولان در آموزش مسائل تربیتی و فرهنگی با توجه به نیازسنجی دانش آموزان و خانواده ها حفظ شود تا دوگانگی در بین دانش آموزان رفع شود و آنان به سمت استعدادهای خود سوق داده شوند.

در ادامه این نشست، حاضران بخشی از فعالیت های تربیتی و فرهنگی شاخص صورت گرفته در مدارس را بیان کردند و پس از پایان جلسه از مدارس ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه سما شیروان بازدید کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار