تعامل و همکاری آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه زمینه ساز خدمات بهتر آموزشی است

مراغه (پانا) -معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: تعامل و همکاری ادارات آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه زمینه ساز خدمات بهتر و موثر برای آینده سازان این مرزوبوم است.

کد مطلب: ۹۶۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و همکاری آموزش و پرورش و اوقاف  و امور خیریه زمینه ساز خدمات بهتر آموزشی است

رضا آسیابی ظهر سه شنبه در جلسه تخصصی بین آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: تداوم این تعامل موجب کاهش محرومیت ها و ارتقای سطح علمی دانش آموزان می شود.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری این دو دستگاه علاوه بر کارهای اداری ،در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز هست،افزود :برگزاری مسابقات قرآن کریم ،جشن مهر تحصیلی و کمک به دانش آموزان نیازمند در قالب طرح های مختلف از جمله برنامه های مشترک این دو مجموعه است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این جلسه با ابراز خشنودی از تعامل سازنده این دومجموعه گفت: وقف سنت بسیار حسنه ای است و هدفش نیز خدمت رسانی به جامعه می باشد.

حجت الاسلام فریدون مطهری با اشاره به اینکه 26مدرسه این شهرستان موقوفه می باشد ،افزود : در سال جاری از محل عواید موقوفات ،به هزار و 400دانش آموز بی بضاعت شناسایی شده کمک و لوازم التحریر و لوازم آموزشی اهدا شد.

وی اضافه کرد : نهایت همکاری با آموزش و پرورش شهرستان در جهت پرداخت حق و حقوق و اجاره بها ء موقوفات داریم.

وی در ادامه به موضوع مشکل ساختمان جدید الاحداث و قدیمی هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی مراغه اشاره و گفت: لازمه حل این مشکل ارائه مجوز استانی است و امید است با مکاتبات انجام گرفته این موضوع حل و کارسازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار