آیین رونمایی ازیادمان شهدای گمنام شهرری

شهرری (پانا) - آیین رونمایی ازیادمان شهدای گمنام با هدف تکریم ایثار و دلاورمردی شهدای گرانقدر در بوستان جانبازان منطقه بیست با حضور مسئولین شهری و محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی ازیادمان شهدای گمنام شهرری

در این مراسم فرهاد افشار شهردار منطقه بیست در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: ما مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و صبر و تحمل خانواده معظم آنان هستیم و در راستای پاسداشت فضیلت شهید و شهادت و ارتقاء این جایگاه، پیکر دو تن از شهدای گمنام شهر تهران در سال نود وچهار در این بوستان دفن و یادمان آنها امروز رونمایی شد.

او در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع خانواده معظم شهدا که فرمودند،فضیلت گرامیداشت یاد شهدا کمتر از فضیلت شهید و شهدا نیست گفت: سازمان شهرداری تکلیف شرعی و اخلاقی خود می داند که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارد و روح آزاده خواهی شهدا به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جامعه ارتقاء یابد.

شهردار منطقه بیست بیان داشت: شهدا ازارزشمندترین سرمایه خود گذشتند و در راه احیای حق شهید شدند و امید است مجموعه شهرداری منطقه 20 و شهروندان این منطقه در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشند.

سپس حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرری نیز در سخنانی گفت: اگر ایثار و فداکاری شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم نبود امروز صلح و آرامش حاکم بر کشور وجود نداشت، شهدا با گذشتن از گرانبهاترین سرمایه خود که جانشان بود توانستند از دین خدا و مرزهای کشور دفاع کنند.

او یادآور شد: بر اساس آیات قرآن، شهدا زنده هستند و از خداوند روزی دریافت می کنند و مقام شهدا به قدری بالا است که خداوند فقط با این افراد رو در رو صحبت می کند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار