صیدلو:بهینه سازی فضاهای آموزشی دردستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد

تهران (پانا) - هشتمین نشست مشترک شورای آموزش و پرورش استان تهران و شهربا حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران درفرمانداری پردیس برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:بهینه سازی فضاهای آموزشی دردستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد

در این جلسه محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه امیدواریم خروجی این نشست منجر به بهبود حال آموزش و پرورش در استان و شهرستان پردیس گردد، اظهار داشت: با توجه به ایجاد شهرهای جدید در شهرستانهای استان تهران و تراکم بالای دانش آموزی در این مناطق ،ضرورت توجه ویژه به این حوزه‌ها امری بسیار ضروری است چرا که اگر از آن غفلت کنیم در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه بایددر این نشستها تصمیماتی گرفته شود که منجر به فراهم نمودن زیرساخت‌های مناسب در این مناطق شود تصریح کرد: پردیس با یکصد وهشت مدرسه در شصت و هشت فضای فیزیکی و چهل مدرسه دو نوبته سی و شش هزار و چهار صد دانش‌آموز را در خود جای داده است .

صیدلو، رشد هشت درصدی دانش‌آموزان را با توجه به تحویل مسکن مهر درپردیس یادآور شد و افزود: بهینه سازی فضاهای آموزشی باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

این مقام مسئول، با توجه به مبحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: افزایش سرانه ورزشی در شهرستان پردیس باید در دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه پاسخگوی نیازهای جوانان و دانش آموزان عزیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار