معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران :

شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی در زمینه مسائل آموزش و پرورش تصمیم‌های جدی بگیرد

تهران (پانا) - هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در فرمانداری پردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی در زمینه مسائل آموزش و پرورش تصمیم‌های جدی بگیرد

در این نشست شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران درسخنانی با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: درهفته وحدت باید تمرین کنیم تا به دنبال وحدت عملی باشیم چرا که امروز بیش از هر چیزی به همدلی و همسویی نیازمندیم.

او در ادامه با تاکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان فرهنگی باید در زمینه مسائل آموزش و پرورش تصمیم‌های جدی بگیرد، افزود :در شورای آموزش و پرورش علاوه بر مسائل سخت‌افزاری، مسائل تربیتی و فرهنگی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد .

حسن بیگی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امروز مورد اعتماد و اطمینان خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان است تصریح کرد: باید شرایطی توام با آرامش و انگیزه را جهت حضور معلمان در مدارس فراهم کنیم تا بتوانند کار عملی و تربیتی خود را به نحو مطلوب ارائه نمایند .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه درکشورهای توسعه یافته کودکان قبل از ورود به مدرسه مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند ،تصریح کرد: امیدواریم با همت مسئولین و تلاش‌های جدی در حوزه آموزش و پرورش بتوانیم ابزار لازم در جهت توسعه یافتگی جامعه را فراهم نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار