از سوی سازمان همکاری اسلامی صورت گرفت؛

اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

قزوین (پانا)- سازمان همکاری اسلامی (OIC) جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام را به دلیل تلاش‌های قابل توجه در ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزایی و کارآفرینی به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران داد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین، در نهمین نمایشگاه و کنفرانس تجارت سرمایه گذاری جهان اسلام «Muslim World Biz»، جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تعلق گرفت.

نهمین نمایشگاه تجارت سرمایه گذاری جهان اسلام، با حضور نمایندگان ۵۷ کشور اسلامی در مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری‌ اسلامی از ۱۳ تا ۱۶شهریور ماه سال جاری مطابق با ۴ تا ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ در کشور مالزی برگزار شد.

در این نمایشگاه نمایندگان کشور‌های اسلامی توانمندی‎ها و دستاورد‌های خود در زمینه ‎های مختلف علمی، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی، تجاری و بازرگانی و گردشگری را ارائه کرده اند و بانک قرض الحسنه مهرایران نیز با دائر نمودن غرفه، دستاوردها و تجربیات خود را در زمینه بانکداری اسلامی به نمایش گذاشت.

در بخش جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به علت تلاش‌های قابل توجه در ترویج بانکداری اسلامی، توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزایی و کارآفرینی رتبه نخبه اقتصادی جهان اسلام امسال را بدست آورد.

مسئولیت اجتماعی، حسن شهرت و اعتبار، همکاری جامع با سایر کشور‌های مسلمان، توجه به فقرزدایی و توسعه اقتصادی مسلمانان جهان، حمایت از الگو‌های اسلامی جهان اسلام، مبارزه با رانت‌های ظالمان بنگاه‎های اقتصادی علیه کشور‌های اسلامی و ارائه تسهیلات به مسلمان نیازمند؛ برخی دیگر از شاخص‎های انتخاب نخبه اقتصادی سال جهان اسلام از سوی هیات داوران مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری‎ اسلامی است که مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با برخورداری از این شاخص‌ها این جایزه را بدست آورد.

گفتنی است در دوره های گذشته جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل گرامین بانک از کشور بنگلادش و مدیرعامل بانک بین المللی بوسنی تعلق گرفت.

شایان ذکر است، بر اساس آخرین رتبه ‌بندی برترین موسسات مالی اسلامی جهان که توسط نشریه بین‌المللی بنکر به عنوان یکی از معتبرترین مرجع رتبه بندی بانک ها منتشر شد، بانک قرض الحسنه مهرایران در رتبه اول بانک های ایران و رتبه سوم موسسات کاملا اسلامی دنیا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار