اجرای طرح قاضی مُعین در استان یزد

یزد(پانا) - معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد از اجرای طرح قاضی مُعین در دادگستری استان خبر داد

کد مطلب: ۹۶۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین دهقانی فیروزآبادی معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد، در جمع قضات و کارکنان دادگستری میبد معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد، گفت: با هدف ارتقای اتقان آرای قضایی و بهره گیری از تجربه قضات مُجرب دادگستری استان، طرح قاضی مُعین اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به پیچیدگی‌های قضایی در برخی از پرونده‌های حقوقی یا کیفری، در هر یک از موضوعات قضات فرهیخته و با تجربه مرکز استان به عنوان قاضی مُعین، معَیَّن شده‌اند تا در صورت نیاز قضات جوان، پاسخگوی آنان باشند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: در این طرح شرایطی تعیین شده است تا انگیزه برای قضات مُعین ایجاد شود و قضات جوان بتوانند به راحتی سئوالات و ابهامات خود را مطرح و کیفیت کار قضایی خود را ارتقا بخشند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد دادگستری شهرستان میبد را از حوزه‌های برتر در موضوع اتقان آراء ذکر کرد و گفت: در بررسی دقیق هیئت بازرسی آنچه که محرز شد کیفت بسیار خوب آرای این حوزه قضایی است که جای تقدیر دارد.

او گفت: نشست‌های قضایی برنامه‌ای است برای استفاده از دانش قضایی یکدیگر و انجام مشورت در خصوص یک موضوع قضایی که انتظار است در حوزه‌های قضایی با جدیت برگزار شده و گزارش آن به مرکز استان ارسال شود.

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد، ادامه تحصیل کارکنان اداری و قضایی را در مقاطع تحصیلی بالاتر خواستار شد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم، ارتقای کمیت و کیفیت رسالت قضایی، نیازمند یک نهضت علمی در دادگستری هستیم که سنگ بنای آن ادامه تحصیل کارکنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار