سه سانحه تصادف با موتورسیکلت دریزد

یزد(پانا) - براثر سه سانحه موتورسیکلت در یزد؛ یک نفر فوت کرد و ۲ نفر به کما رفتند

کد مطلب: ۹۶۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست پلیس راهور یزد گفت: سه سانحه رانندگی با موتورسیکلت در ۴۸ ساعت گذشته در شهر یزد اتفاق افتاد که پیامد آن فوت یکی از راکبان موتورسیکلت بود و ۲ موتورسوار دیگر هم در کما هستند.

سرهنگ "رضا زارع" سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در حادثه نخست که ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب در محل پل نواب رخ داد یک موتورسوار بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو حمل زباله که فاقد علائم روشن بوده و در وسط خیابان توقف کرده بود، برخورد و پس از چند روز بعلت ضربه مغزی در بیمارستان فوت می‌کند .

به گفته وی این جوان ۱۹ ساله بعلت جدایی پدر و مادرش از یکدیگر، تنها زندگی می کرده و حتی جایی برای سکونت و خواب هم نداشته به گونه ای که جنازه وی را هم رفقا و دوستانش تحویل می گیرند و اقوامی نداشته تا برای تحویل جسد وی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مقصر این حادثه خودرو حمل زباله اعلام شده است.

سرهنگ زارع اظهار داشـت: در دومین اتفاق رخ داده هم یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه‌ای واقع در بلوار امام حسن (ع) با یک دستگاه خودرو برخورد می کند که راکب موتور بعلت ضربه مغزی در کما بسر می برد.

سرپرست پلیس راهور یزد یادآور شد: وقوع چنین تصادفی در کوچه‌ای که عرض آن ۶ متر بوده خیلی مشکوک است و نیاز به بررسی بیشتر دارد و احتمال می رود تصادفی رخ نداده و صحنه‌سازی شده باشد و فوت این فرد هم در محلی دیگر اتفاق افتاده باشد.

سرهنگ زارع اظهار داشـت: در سومین حادثه رخ داده در شهر یزد که در بلوار فضیلت حادث شد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو برخورد می کند و هم اکنون راکب موتورسیکلت در کما بسر می برد.

۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان یزد تردد می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار