مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:طبق سند تحول بنیادین ،چرخش‌های تحول بنیادین باید از معلمی به سمت مربی گری حرکت کند

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درنشست مدیران متوسطه دوره دوم گفت: مدیریت ارتباطات،حرف اول را درمدیریت می زند.

کد مطلب: ۹۶۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:طبق سند تحول بنیادین ،چرخش‌های تحول بنیادین باید از معلمی به سمت مربی گری حرکت کند

در این نشست حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردر سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت:طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،چرخش‌های تحول بنیادین باید از معلمی به سمت مربی گری حرکت کند و طبق این سند ذات مربی با ذات معلم از لحاظ عملکردی متفاوت است.

او در ادامه بیان داشت: مدیریت ارتباطات،حرف اول را در مدیریت می زند و مدیران عالی عامل قدرت بخشیدن به دیگران می باشند و پربازده بودن و نتیجه گرا و اثربخش بودن را از خصوصیات این مدیران قلمداد کرد و افزود،این مدیران با برنامه ریزی که دارند،ملاک عملشان را در خروجی سیستم می بیند.

بنارتصریح کرد:مدیران برجسته مدیران کلی گرا هستند و از درجه اهمیت بالایی برخوردارند و نقش مشاور را نیز ایفا می کنند وشاخصه اصلی این مدیران،شبکه سازی و مهارت در شیوه های ارتباط موثر با محیط درون و پیرامون می باشد.

او اذعان داشت:این مدیران در جهت ارتقای شغلی کارمندان خود تلاش می کنند و در حال تیم سازی می باشند و به توانمندسازی و ارتقای کارکنان و کسب مهارت های ادراکی و فنی اهمیت بسیاری می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار