یوسف بهارلو:بین حقیقت نظام تعلیم و تربیت و واقعیت آن فاصله وجود دارد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از انتشار فصلنامه توسعه و آموزش در راستای برنامه آموزش مستمر همکاران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:بین حقیقت نظام تعلیم و تربیت و واقعیت آن فاصله وجود دارد

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اهداف آموزشی و توانمند سازی همکاران در راستای توسعه فعالیت‌های فردی، اظهار داشت :فصلنامه توسعه و آموزش در راستای برنامه آموزش مستمر همکاران حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت انتشار می یابد .

او در ادامه تاکید کرد:بین حقیقت نظام تعلیم و تربیت و واقعیت آن فاصله وجود دارد وباید فاصله میان حقیقت و واقعیت موجود در نظام تعلیم و تربیت را کم نمود و این امر جز با توسعه آموزش و خلاقیت نو آوری میسر نمیگردد.

بهارلو با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی درراستای توانمندسازی همکاران این حوزه گفت: به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و همکاری وزارت متبوع ،کدهای اختصاصی جهت ضمن خدمت همکاران ایجاد گردید تا دوره‌های تخصصی ضمن خدمت لازم برای همکاران حوزه معاونت پشتیبانی دایر گردد که این اتفاق برای اولین بار در سطح کشور صورت گرفته است.

بهارلو با تاکید بر فنی و تخصصی بودن حوزه معاونت مالی و پشتیبانی تصریح کرد: باید نیروهایی در این حوزه به کار گرفته شوند که از توانایی و تخصص لازم برخوردار بوده و مهمترین ویژگی آنها اخلاق مداری و جلب رضایت همکاران فرهنگی باشد .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بخش تسهیل اسناد مالکیت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته ایم، یاداور شد: تسهیل اسناد مالکیت از برنامه‌های جدی حوزه معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش است و در راستای تحقق اهداف آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد نمود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ثبت بیمه حوادث دانش آموزی از طریق سامانه را در راستای انضباط مالی و برنامه شفافیت اداری دانست و افزود: امیدواریم با حرکت به سوی دولت الکترونیک بتوانیم خدمات بهتری به دانش آموزان آسیب دیده دهیم و در شناسایی و تسریع امور آنها اتفاق‌های بهتری صورت پذیرد.

بهارلوتهران با تاکید بر اینکه تمامی مدیران مدارس بیمه مسئولیت مدنی شده‌اند خاطرنشان کرد: تمامی تلاش همکاران حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای فراهم نمودن محیطی ایمن و بانشاط جهت همکاران و دانش آموزان است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار