برگزاری جلسه توانمند سازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس

شهرقدس (پانا) - جلسه توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس با حضور مدیرو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه و معاونان پرورشی به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توانمند سازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس

در این جلسه در ارتباط با فعالیتها و برنامه‌های حوزه قرآن ، عترت و نماز و فعالیتهای فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شیوه نامه ای از طرف کارشناسی قرآن، عترت و نمازو کارشناسی فرهنگی و هنری و مدیریت آموزش و پرورش شهر قدس به حاضرین ارائه شد .

در ادامه قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص)در سخنانی تاکید کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب یکی از وظایف مهم معاونان پرورشی ایجاد امید و انگیزه و روحیه خودباوری در دانش آموزان است .

او افزود: یکی از عناصر مهم تاثیر گذار در این برنامه خوش اخلاق بودن و مهربانی معلمان و معاونان نسبت به دانش آموزان است و آنها باید خوش رو و خوش اخلاق باشند تا بتوانند با دانش آموزان ارتباط دوستانه ای برقرار کنندو اخلاق و منش معاونان خیلی مهم تر از بار علمی آنهااست.
قاسمی اذعان داشت: معاونان پرورشی طبق برنامه‌های آموزش و پرورش جلو بروند و از آن عقب نمانند و سعی کنند با استفاده از بنرها و تابلو‌های اعلانات بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)را به گوش دانش آموزان برسانند و تلاش کنند که روحیه امید دانش آموزان را تقویت کنند.
سپس برجی کارشناس و مسئول قرآن ، عترت و نمازآموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان داشت: معاونان پرورشی باید سعی کنند تا از تغییرات منفی در دانش آموزان جلوگیری کنند و سعی کنند تا روحیه امید به زندگی در دانش آموزان را افزایش دهند و رابطه دوستانه ای با آنها برقرار سازند .

در ادامه زراعت کار کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهر قدس نیزدر ارتباط با مسابقات پرسش مهر و سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری موارد لازم را برای معاونان پرورشی تشریح کرد .

در بخش دیگری از جلسه،عیلپور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران در ارتباط با قاچاق غیر قانونی کالاها و داروها و سامانه پیامکی استعلام کالاها نیز نکاتی را خاطر نشان کرد .

/خبر نگار : آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار