فرماندار شهرستان اسلامشهر:با برگزاری هفته فرهنگی درجهت شناساندن فرهنگ و نقش مردم فهیم اسلامشهر تلاش خواهیم کرد

اسلامشهر(پانا) - شصت و پنجمین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهراسلامشهربا حضور فرماندار،دادستان عمومی و انقلاب،شهردار،روسای ادارات ورزش و جوانان وفرهنگ و ارشاد اسلامی واعضای شورای شهر در سالن جلسات شورا برگزارگردید.

کد مطلب: ۹۶۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان اسلامشهر:با برگزاری هفته فرهنگی درجهت شناساندن فرهنگ و نقش مردم فهیم اسلامشهر تلاش خواهیم کرد

در این جلسه،مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی با تبریک اعیاد ربیع الاول پیوندو نقش شورا بعنوان پارلمان شهری باسایرارگانها و نهادها وبا توجه به بررسی و ارزیابی فرمانداری و افت و خیزها در سطح کلان ملی مثبت ارزیابی کرد.

او در ادامه افزود:با توجه به ورود به فضای انتخابات دراسفند 98دستگاههای اجرایی وخدمات رسان شهرستان حق ندارند به بهانه انتخابات کارهای مردم را معطل بگذارندو از امکانات خود هم برای انتخابات هم استفاده نکنند.

نماینده دولت در شهرستان اسلامشهر از توافقی با سازمان املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان خبر داد که در صورت اجرایی شدن علاوه بر واحدهای مسکونی ارزان قیمت کشوری، پنجاه واحد اضافه نیزدر شهرستان اسلامشهر احداث خواهد شد.

مرسلپور به برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان هم اشاره نمود و بیان داشت:همانند سال گذشته با همکاری کلیه ارگانها و دستگاههای اجرایی شهرستان و در جهت شناساندن فرهنگ و مردم فهیم اسلامشهر به همه کشور تلاش خواهیم کرد که در بعضی موارد این مردم در سریالهای صدا و سیما مورد توهین قرار میگیرند.

سپس میثم مرادی رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی اسلامشهردر سخنانی به خلاء‌های فرهنگی شهرستان با توجه به بحث زیر ساختها و محتوایی و هجمه فضای مجازی با ترویج فرهنگ مسموم و کالاهای بی کیفیت هنری پرداخت .

اودر ادامه اذعان داشت:با توجه به کمبود بودجه در صدد هستیم هفته فرهنگی مناسب با شهرستان وبا اجرای یکهزار برنامه در قالب دویست و پنجاه عنوان از روز بیست و سوم آبان 98 اجراکنیم.

مرادی اجرای جشنواره فیلمهای کوتاه همزمان با شهرتهران ودر صورت همکاری دستگاهها ومصوب شدن دراستان،پایلوت قرار دادن شهرستان در یکی ازموضوعات،حافظان قرآن،قهرمانان ورزشی،هنرهای تجسمی و نمایشی،اجرای طرح گذرفرهنگ باعرضه محصولات فرهنگی و هنری را بخشی از برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برشمرد.

او با توجه به پتانسیل بالای شهرستان درخواست نمود که سالن نمایش مناسب و راه اندازی مجدد سینما جوان اسلامشهر نیز در دستور کار مسئولین قرار بگیرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار