امضای تفاهم نامه افزایش همکاریهای بین علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه آتاتورک ترکیه

اردبیل (پانا) - تفاهم نامه افزایش همکاریهای پزشکی ،علمی، تحقیقی وآموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با دانشگاه آتاتورک ترکیه به امضا رسید.

کد مطلب: ۹۶۷۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه افزایش همکاریهای بین علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه آتاتورک ترکیه

درنشست مشترکی که به همین مناسبت در اردبیل برگزارشد دو طرف، ضمن تاکید بر مبادله استاد و دانشجو و انجام فعالیت های پژوهشی مشترک، در باره برگزاری دوره‌ها و کنفرانس‌های مشترک علمی در حوزه پزشکی تاکید کردند.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، تبادلات علمی در بخش تحقیقات کاربردی حوزه سلامت به ویژه در زمینه مبارزه و کنترل بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و آسیب دیدگان حوادث را از جمله زمینه‌های مورد توافق برای همکاری مشترک دوجانبه ذکر کرد و افزود: آموزش و پژوهش کاربردی از جمله زمینه‌های مساعد برای همکاری بین دو طرف است.

اخوان اکبری با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل برای تبادل استاد و دانشجو و برگزاری سمینارهای علمی و آموزشی مشترک با دانشگاه آتا ترک گفت: استان اردبیل در زمینه گردشگری سلامت وایجادمراکز و مجتمعهای بزرگ آبدرمانی هم ظرفیت بالایی برای همکاری با طرف ترکیه ای دارد.
دراین نشست پروفسور فوآد گوندوغدو معاون بهداشت و سلامت دانشگاه آتاتورک استان ارزروم ترکیه با تشریح سطح علمی، آموزشی و تحقیقاتی این مرکز علمی ترکیه گفت: به علت همجواری و وجود ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری بسیار در حوزه علوم پزشکی و سلامت آماده همکاری کامل با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار