کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

به گزارش سایت پلیس، سردار مسعود زاهدیان ،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر کشف شده است و ۷۲ درصد از این کشفیات با اقدامات اطلاعاتی بوده و بیش از ۷۰ درصد از استان‌های شرق بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ تلاش‌های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، گفت: خوشبختانه امسال در موضوع جمع‌آوری معتادین متجاهر از سطح معابر شهری کارهای خوبی صورت گرفته است؛ همچنین در کشفیات مواد مخدر در تهران یک جهش فوق العاده‌ای انجام شده است. طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران در اطراف مدارس و سطح معابر همواره اجرا خواهد شد.

سردار زاهدیان درباره اقدامات پلیس در جدار مرزها گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز جدار مرزها تقویت شده است و طی هفته گذشته بیش از شش تن مواد مخدر در هنگ مرزی سراوان و همچنین در هنگ مرزی میرجاوه بیش از دو تن مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره کمک کشورهای خارجی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه علی رغم تاکید ایران در مجامع بیت‌المللی کشورهای اروپایی در این راستا هیچگونه کمکی به ایران نکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار