برگزاری ششمین مرحله المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای

کلات(پانا)-با حضور ناصری فرماندار،رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش،پورافشار رئیس اداره ورزش و جوانان ،کارشناسان اداری و دانش آموزان آموزشگاه فاطمیه ششمین مرحله المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای در محل سالن فاطمیه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین مرحله المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای

در ابتدای مراسم رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات یکی از اهداف برگزاری این برنامه ها را اجرای خرده نظام های تربیت بدنی و زیستی که در راستای سیاست های سند تحول بنیادین است، دانست و گفت :ورزش باعث ایجاد محیط خوب و با نشاط در مدرسه می شود.

وی افزود:در این‌برنامه ها دوستی ها،صمیمیت و رفاقت های درست به وجود می آید و ما در راستای سیاست های کلی نظام برای تقویت روحیه خوب و با نشاط دانش آموزان در جامعه گام بر می داریم .

مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تبریک کسب رتبه های استانی و کشوری توسط دانش‌آموزان کلاتی‌گفت: امیدواریم با همت همکارانمان و شما دانش آموزان در زمینه های ورزشی،آموزشی و فرهنگی تربیتی همچنان در سطح استان و کشور بدرخشیم.

در ادامه ناصری فرماندار شهرستان کلات نیز ضمن ابراز خرسندی از کسب دو مقام استانی و کشوری توسط دانش آموزان دختر شهرستان، لازمه تداوم کسب این موفقیت ها را تلاش و پشتکار دانست و گفت : خوشبختانه دانش آموزان کلات استعدادهای خوبی در زمینه های ورزشی دارند و این شور و نشاط در بین دانش آموزان به خوبی مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: شما دانش آموزان در ابتدای راه هستید و می توانید با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود افتخارات خوبی را در سطح استانی وملی کسب نمایید.

لازم به ذکر است با همت مسئولین شهرستان ،در چهار آموزشگاه شهرستان حیاط پویا به اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار