دوره توانمند سازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - دوره توانمند سازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان گیلان ، 20 آبان در مرکز آموزش فرهنگی معلمان در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمند سازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان گیلان برگزار شد

مسئول سازمان بسیح فرهنگیان گیلان گفت :آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ دولت در همه کشورها و همه جوامع انسانی است .همه ابعاد توسعه و پیشرفت در کشورها بستگی به توانمندسازی و عملکرد مناسب نظام تعلیم و تربیت دارد .

سرهنگ حبیبی گفت : لازمه توسعه یافتگی و پیشرفت هر کشوری را تربیت وپرورش انسانهای توسعه یافته تشکیل می دهد که این امر به دستان پرتوان معلم و حاصل ذهن و فکر واندیشه خلاق معلم است.

حبیبی گفت : اگر می خواهیم در هر زمینه و هر بعدی پیشرفت داشته باشیم باید به جایگاه آموزش و پرورش کشور خود نگاه کنیم و ببینیم کجای کار قرار داریم .

وی تصریح کرد : آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است ونقش معلم تربیت نیروی انسانی کارآمد است و یکی از آماج مهم دشمنان معلمان هستند ، هم در بخش پیشرفت علمی و هم در بخش وحدت اجتماعی .

پیشرفت علمی هر ملتی برای قدرت های بزرگ بین امللی یک خطر محسوب میشود.

لذا قشر فرهیخته معلمین باید هوشیارانه نقشه ها و توطئه ها را رصد و تحلیل کنند و در مدارس جوانانی هم از لحاظ دینی و اعتقادی و هم د رقلمرو تربیت اخلاق و همچنین در قلمرو بعد علمی تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار