چهار دیوالی اختیاری آغازگر جشنواره تئاتر فارس شد + جدول جشنواره

شیراز (پانا) – سی‌امین جشنواره تئاتر استان فارس از امروز ۲۱ آبان ماه جاری با پنج اثر خیابانی در بخش جنبی و دوازده نمایش صحنه‌ای آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
چهار دیوالی اختیاری آغازگر جشنواره تئاتر فارس شد + جدول جشنواره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نخستین روز جشنواره با نمایش خیابانی «چهار دیوالی اختیاری» به کارگردانی محمد حسین نعمتی و بازیگرانی چون مسعود ایرجی، سمیه راحمی، آغاز می گرد که قصه بین زن شوهری هست که در واحد آپارتمانی زندگی می کنند و سر مسائلی اختلاف نظر دارند و مدام باهم درگیر می شوند...

بر اساس این گزارش، شیوه اجرایی این اثر خیابانی بگونه مجادله شورایی است که سه شنبه ساعت ۱۱:۳۰ روبروی تماشاخانه استاد هودی و ساعت ۳۰ : ۱۸ در لابی مجموعه شهر آفتاب اجرا می‌شود.

جشنواره امسال، روز اول شاهد نمایش، «معجون کاکتوس برای صبحانه» به نویسندگی و کارگردانی امیر بهبودی نیا، ویژه پلاتو شهر آفتاب است و همچنین در سالن سبز شهر آفتاب نیز تئاتر «بی هوازی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل سلیمانیان هر دو رقابتی و در ساعت های ۱۲، ۱۶ و ۱۹ اجرا خواهند شد.

در ادامه همین روز و در بخش رقابتی، تماشاخانه استادهودی میزبان «وقتی که از بریدگی های خونبار عصب می گذرد» به نویسندگی رضا شاه‌بداغی و کارگردانی سارا ظریف صناعی در ساعت های ۱۲، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ می شود و تماشاخانه استادلایق نمایش «استرالیا» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سید محمد هاشم زاده را در ساعت های ۱۲، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ برای رقابت به اجرا می گذارد که در انتهای این روز منتقدین به بررسی و تحلیل نمایش های اجرا شده در سالن غزل فرهنگ و ارشاد فارس نیز خواهند پرداخت.

برای دیدن جدول برنامه‌های تئاتر جشنواره اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار