برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - نشست هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق غرب و جنوب کشور با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در پاکدشت

نشست هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور به میزبانی فرمانداری شهرستان پاکدشت با حضور هادی تمهیدی فرماندار، حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، داریوش پازوکی شهردار، حسین ملک رئیسی فرمانده سپاه، محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش، علی کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت و نیز یاسر آرش کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه و سایر مسئولین برگزار شد.

تمهیدی در سخنانی بابیان این که امسال نیزهمانند سنوات گذشته به‌منظوربرگزاری اردوی راهیان نوربه سپاه وآموزش‌وپرورش مساعدت‌های لازم را خواهد داشت، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور نقشی مؤثر در ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه هشت سال ایستادگی ملت ایران و نیز آشنایی اقشار مختلف مردم با جان‌فشانی فرزندان رشید این سرزمین دارد. ‌

او در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری اردوی راهیان نور باید توأم با برنامه‌های متنوع باشد، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردوی راهیان نور و ارائه اقدامات در خصوص آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا می‌تواند در پرورش نسلی صالح و سالم و انقلابی مؤثر باشد. ‌

سپس سلسپورمدیر آموزش و پرورش پاکدشت نیز در سخنانی بابیان اینکه نسل امروز به‌عنوان آینده‌سازان فردای جامعه باید از گذشته کشور خودآگاه باشند اظهار داشت: اردوی راهیان نور بهترین کلاس تاریخی برای بیان رشادت و دلیری‌های جوانان آن دوران محسوب می‌شود لذا با توجه به اهمیت این موضوع آموزش و پرورش در کنار سپاه و فرمانداری برای برگزاری هر چه‌بهتر این مراسم قرار داردو امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن می‌کوشد از طریق فرهنگ وارد میدان شود لذا آشنایی این نسل با حوادث چهار دهه اخیر به‌ویژه جنگ تحمیلی باعث نقش بر آب شدن توطئه‌های آنان می‌شود.

او ازاعزام هفده گروه شامل شش گروه دختران به جنوب، شش گروه پسران به جنوب درهفده آذر و نیز سه گروه دختران مقطع دبیرستان در سی ام آبان به غرب کشور خبر داد و بیان داشت: خداوند را شاکریم که ایجاد بستری برای آشنایی نسل نوجوان فراهم شده و امیدواریم بتوانیم تدارکات لازم را به نحو احسن انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار