در کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش بجنورد مطرح شد:

اجلاس شهرستانی نماز در بجنورد برگزار می شود

بجنورد (پانا) -آموزش و پرورش شهرستان بجنورد اجلاس شهرستانی نماز را برگزار می کند.

کد مطلب: ۹۶۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس شهرستانی نماز در بجنورد برگزار می شود

اولین جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش بجنورد با حضور مسئولین آموزش و پرورش، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف در شهرستان بجنورد برگزار شد.

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این نشست گفت: فعالیت های فرهنگی در راس همه امور جامعه است، زیرا اگر فرهنگ جامعه متعالی باشد، رشد جامعه درهمه ابعاد را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: فعالیت های حوزه فرهنگ در جامعه را باید آسیب شناسی کنیم تا بتوانیم شاهد خروجی خوبی از آن باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین ضرورت انسجام و هماهنگی نهاد ها در عرصه فرهنگی را خاطر نشان و تصریح کرد: دانش آموزان در حوزه فرهنگی نیاز به الگو عملی دارند تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی در جامعه باشیم.

مهدی حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه از برگزاری اجلاس شهرستانی نماز با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز امسال مقرر شد، اجلاس نماز همزمان با سراسر کشور به صورت مدرسه ای، شهرستانی و استانی نیز برگزار شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد زمان برگزاری اجلاس شهرستانی نماز در بجنورد را هفته اول آذرماه عنوان کرد.

در ادامه بحث و اعلام نظر اعضای کمیته تصمیماتی در خصوص تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها در اجرای برنامه ی فرهنگی آموزشی و پرورشی گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار