استاندار زنجان:

ستاد مدیریت شهری به‌ دنبال پیشبرد توسعه عمرانی شهر است

زنجان (پانا) -استاندار زنجان اظهار داشت با تشکیل ستاد مدیریت شهری، پیشبرد هدفمند برنامه‌ها در حوزه توسعه عمرانی شهر اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مدیریت شهری به‌ دنبال پیشبرد توسعه عمرانی شهر است

فتح‌الله حقیقی در جریان بازدید از پروژه بهسازی محور داوودقلی - دلجویی و نیز بازید از بازار سنتی زنجان، اظهار کرد: از زمان تشکیل ستاد مدیریت شهری، اتفاقات خوبی رخ داده است، به‌ طوری که مدیریت شهری با حضور ارگان‌های ذی‌ربط همسو شده و این امر قطعا در روند کارها بسیار کارگشا خواهد بود.
مقام عالی استان تصریح‌ کرد: تلاش ما ایجاد رفاه برای شهروندان است و این امر را وظیفه خود دانسته و خود را موظف می‌دانیم در حد توان، مشکلات مردم را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: بازدیدها از نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان و دیدار با اقشار مختلف مردم نیز در راستای بررسی و پیگیری مشکلات مردم است.
نماینده عالی دولت در استان زنجان در پاسخ به اعتراض تعدادی از بازاریان در رابطه با طرح پیاده‌راه سبزه‌میدان گفت: آماده برگزاری جلسه با بازاریان هستیم تا موارد بررسی شود ولی انتظار داریم در صورتی که بازاریان را قانع کردیم، همچون گذشته همراه ما در اجرای پروژه‌ها باشند.
وی همچنین در بازدید از بازار زنجان با بیان اینکه هزینه بهسازی کف بازار را شهرداری تقبل کرده است، افزود: تاکید ما بر این است که عملیات عمرانی در بازار در طول ساعات پایانی شب باشد تا خللی در کار کسبه ایجاد نشود.
استاندار زنجان همچنین در حاشیه بازدید از طرح بهسازی محور داوودقلی - دلجویی، ادامه داد: کارهایی در این بخش از شهر آغاز شده و باید سریعا کارها پیگیری شود.
حقیقی درباره علت اینکه شهرداری پروژه را نگه می‌دارد، در حالی‌ که می‌توان کارها را به راحتی پیش برد، خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده باید پروانه ساخت برای پروژه صادر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار