کشف 8100 گرم انواع مواد مخدر در کاشان

کاشان (پانا) - فرماندار شهرستان کاشان گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح ظفر در این شهرستان منجر به کشف هشت هزار و یک صد گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 32 نفر شد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 8100 گرم انواع مواد مخدر در کاشان

علی اکبر مرتضایی اظهار کرد: در اجرای طرح ظفر،شش کیلو تریاک، یک کیلو مواد مخدر صنعتی ، یک کیلو و 100 گرم سایر انواع مواد شامل سوخته، گراس، شیره تریاک توسط ماموران نیروی انتظامی کاشان کشف شده است.
وی افزود: توقیف هفت خودرو، نه دستگاه موتورسیکلت، 584 قطعه کبوتر، 24 قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره، 11 قبضه سلاح سرد از دیگر کشفیات این عملیات بود.
رییس شورای تامین شهرستان کاشان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح ظفر، تامین امنیت منطقه است و طرح پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر ادامه خواهد یافت تا فضا برای اخلال گران نظم و امنیت عمومی شهروندان هر روز نا امن تر شود.
وی اظهار داشت: امروز مردم از مجموعه دولت، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، ایجاد نظم و امنیت را انتظار دارند تا بتوانند در آرامش زندگی کنند.
فرماندار کاشان گفت: لازمه رسیدن به جامعه عاری از هرگونه جرم، همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است، مردم گزارش های خود را به این مراجع اطلاع دهند تا شاهد کاهش وقوع جرایم در سطح شهرستان باشیم.
مرتضایی با اشاره به رضایت از امنیت عمومی در شهرستان کاشان افزود: اجرای طرح ظفر توسط نیروی انتظامی با رضایت و استقبال مردم همراه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار