لزوم توجه به بهره‌برداری صحیح و اصولی از فضا، تجهیزات، منابع و نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی در مدارس

سرخس(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش در شهرستان سرخس بر لزوم توجه به بهره برداری صحیح و اصولی از فضا، تجهیزات، منابع و نیروی انسانی در حوزه فعالیت های درس تربیت بدنی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به بهره‌برداری صحیح و اصولی از فضا، تجهیزات، منابع و نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی در مدارس

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل در این جلسه گفت: در حوزه فعالیت های درس تربیت بدنی در مدارس، لزوم بهره برداری صحیح و اصولی از فضا، تجهیزات، منابع و نیروی انسانی باید مورد توجه باشد.

وی افزود: بهره برداری از سالن های ورزشی کوچک ویژه دانش آموزان در مدارس یکی از اولویت هایی بوده که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان دنبال شده و خوشبختانه توفیقات خوبی در این زمینه داشته ایم.

سلطانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش استان، حمایت خیرین و تلاش اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، در زمینه سرانه فضای ورزشی دانش آموزان ساخت و سازهای خوبی داشتیم که با در نظر گرفتن این شرایط، امیدواریم از رتبه ۲۲ کشور در حوزه سرانه ورزشی دانش آموزان، امسال به رتبه ۱۸ برسیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: بحث مدرسه پویا و فرآیند اجرایی آن به ادارات آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است و انشالله در سطح هر یک از ادارات استان یک مدرسه به صورت آزمایشی این طرح را با حمایت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اجرا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امسال هم مثل سنوات گذشته المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با قوت در مدارس استان دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار