وفاق و همدلی بین مسئولین دستگاه های اجرایی و خدماتی زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم است

سرخس (پانا)- فرماندار شهرستان سرخس در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، وفاق و همدلی بین مسئولین دستگاه های اجرایی و خدماتی را زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم دانست.

کد مطلب: ۹۶۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وفاق و همدلی بین مسئولین دستگاه های اجرایی و خدماتی زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم است

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار شهرستان سرخس در این جلسه گفت: وفاق و همدلی بین مسئولین دستگاه های اجرایی و خدماتی زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم است.

وی با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت استان و بویژه شهرستان سرخس، اظهار داشت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت نفت شهرستان سرخس حمایت های بسیار خوبی از دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان داشته اند که در خور توجه است.

قابل ذکر است در حاشیه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد بختیاری امام جمعه شهرستان سرخس ضمن یادآور شدن اهمیت آموزش و پرورش در جامعه گفت: در صورتی که حمایت خوبی از این بخش داشته باشیم قطعا رشد و توسعه همه جانبه کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی رشد آموزش و پرورش شهرستان سرخس را مدیون دوری مسئولان و دست اندرکاران این حوزه از حواشی دانست و تاکید کرد: تمامی مسئولان شهرستان حمایت و پشتیبانی خوبی از دستگاه تعلیم و تربیت سرخس داشته و دارند و امیدواریم با همکاری و همدلی همه جانبه ای که در این حوزه وجود دارد شاهد تربیت نسلی متدین، معتقد و کارآمد برای فردای ایران باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار