معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

بازنشستگی 658 نیروی فرهنگی استان در سال جاری

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از بازنشستگی 658 نیروی فرهنگی استان در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگی 658 نیروی فرهنگی استان در سال جاری

غلامرضا دانش فر گفت : در سال جاری 658 نیروی فرهنگی در استان بازنشست خواهند شد که از این تعداد حکم بازنشستگی 518 نیروی فرهنگی آن صادر شده است.

وی با بیان اینکه و 140 نیروی فرهنگی دیگر نیز پس از تعیین تکلیف تا پایان سال 98 حکم بازنشستگی خود را دریافت می کنند تصریح کرد: تعدادی از این 140 نفر متقاضی ادامه خدمت هستند که در حال بررسی و اقدامات لازم هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به محدودیت قانونی بکارگیری افراد در پست های اداری در آستانه سن بازنشستگی، یادآور شد: برای ادامه کار نیروهای لیسانس بیش از30 سال خدمت و همچنین نیروهای فوق لیسانس 35 سال خدمت در پست اداری آموزش و پرورش صدور مجوز وزارتخانه الزامی است.

دانش فرافزود: براساس طرح طبقه بندی کارکنان دولت برای پست معاونت و مدیریت مدارس (دولتی و غیردولتی) بکارگیری نیروهای فرهنگی زیر لیسانس خلاف قانون است و نباید از افراد با مدرک دیپلم و فوق دیپلم استفاده شود.

دانشفر گفت : تغییر سمت ها در ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق باید در فصل تابستان صورت گیرد و ابلاغ ها باید تا پایان شهریورماه صادر گردد و نباید کارها به مهرماه کشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار