مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد :

حمایت از تشکل های دانش آموزان اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کمک به ارتقای وضعیت تشکل های دانش آموزی از جمله اتحادیه انجمن های اسلامی اولویت اصلی آموزش و پرورش خوزستان است.

کد مطلب: ۹۶۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تشکل های دانش آموزان اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت

کورش مودت در آیین تکریم و معارفه رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان اظهار کرد: توجه به تربیت دانش آموزان معتقد، خردورز، با ایمان و با معرفت کلید واژه اصلی سند تحول بنیادین است. فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می تواند کمک شایانی به تحقق این هدف کند.

او در ادامه با اشاره انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل آموزش و پرورش استان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری و حتی فراتر از آن به دنبال ایجاد بستر مناسب برای فعالیت منسجم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سطح مناطق و نواحی استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین با اظهار اینکه حمایت از تشکل های دانش آموزی بخشی از اهداف اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است؛ توضیح داد: تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با داشتن اهداف عالی در حوزه تعلیم و تربیت می تواند در بسیاری از حوزه ها در پیشبرد اهداف یاری گر مجموعه تعلیم و تربیت استان باشد.

مودت افزود: آموزش مهارت های زندگی اجتماعی می تواند ضامن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشد. آموزش و پرورش آموزش مهارت های اجتماعی را از دوره ابتدایی در دستور کار خود دارد.

او در پایان یادآور شد: هدف غایی نظام تعلیم و تربیت رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه و قرب الهی بر مبنای سند تحول بنیادین است. آموزش و پرورش از همه ظرفیت های خود برای کمک به تحقق این هدف بهره خواهد برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار