پلمپ 2 واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی و دارویی غیرمجاز در کلاردشت

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی شهرسان کلاردشت از کشف 4 هزارو 153 عدد انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در اجرای طرح بازدید از داروخانه‌ها و واحدهای صنفی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ 2 واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی و دارویی غیرمجاز در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر گفت: به منظور پاسخگویی پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در شهرستان کلاردشت، طرح جمع آوری انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام شد از 11 داروخانه و 11 واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی در این شهرستان بازدید شد .

سرهنگ عزیزی از کشف 4 هزار و 153 عدد انواع قرص و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز در اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: در این ارتباط 2 واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند .

او ارزش کالاهای قاچاق و غیر مجاز کشف شده را در مجموع بالغ بر 400 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالاهای کشف شده تحویل اداره بهداشت و درمان این شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار