کریمی: آموزش و پرورش تهران از طرح شهردار مدرسه حمایت جدی می کند

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران با اشاره به 21دوره انتخابات شهردار مدرسه حمایت جدی شهر تهران از این طرح اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: آموزش و پرورش تهران از طرح شهردار مدرسه حمایت جدی می کند

کریمی گفت: خوشبختانه شاهد هستیم بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در حال برگزاری است. از سال72-73با بیست مدرسه بصورت آموزشی کار آغاز شد و اکنون 440مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
وی افزود: بحث تقویت آداب زندگی است. شما دانش آموزان که این جامعه قرار است با دستان پرتوان شما اداره شود، لازم است در گروه قرار بگیرید و تجربه کنید.
کریمی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: رهبری تاکید دارند که نسل جوان مسئولیت پذیر شود و البته نسل نوجوان ما خمود نباشد. ما نیز در آموزش و پرورش پتانسیل هایی داریم و وقتی در کنار شهرداری از پتانسیل هم استفاده کنیم عصاره خوبی حاصل خواهد شد.
وی افزود: مساله دیگر این است که وقتی در گروه قرار می گیرید از تصمیم های خرد به افکار کلان می رسید. نکته دیگر موضوع مسئولیت است و تحقیقات نشان می دهد نوجوانانی که مسئولیت می پذیرند در آینده بهتر می توانند تصمیم سازی کنند.
وی افزود: مسئولیت پذیری لازمه اش این است از جایی شروع شود. شهر تهران در سالهای اخیر در کنار شهرداری تهران این مهم را به منصه ظهور رسانده است. در نهایت بعد از انتخابات شهردار مدرسه دانش آموزان ما در هشت کمیته که در حوزه مختلف اند، فعالیت شان بعد ازانتخاب شدن، ادامه می دهند.
وی افزود: اداره کل تهران با مدیریت آقای فولادوند با تمام وجود از این طرح حمایت همه جانبه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار