حناچی: باید زمینه مسئولیت پذیری فرزندان مان را برای آینده فراهم کنیم

تهران (پانا) - بیست و یکمین دوره طرح "شهردار مدرسه" در مدرسه شاهد هاجر واقع در منطقه10 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حناچی: باید زمینه مسئولیت پذیری فرزندان مان را برای آینده فراهم کنیم

پیروز حناچی، شهردار تهران در این مراسم گفت: ما کشوری داریم با سابقه فرهنگی طولانی و ادعا داریم که هم در پیش از اسلام و بعد از آن ایران یکی از تاثیرگذارترین کشورها در شکل گیری تمدن هستیم و به همین دلیل بخش عمده ای از سند راهنمای ما وجود دارد.
وی افزود: امروز به مناسبت حضور دانش آموزان ما در انتخابات که برای انتخاب 440نفر است باید بگویم در هفت پیکر نظامی شعری داریم که به ضرب المثل تبدیل شده و آن این است که کار نیکو کردن از پر کردن است. ما اگر می خواهیم فرزندان مان در عرصه های مدیریتی بدرخشند باید عرصه نشان دادن استعدادها را برای شان فراهم کنیم. افراد بشر و فرزندان ما هرکدام خصیصه هایی دارند که سرمایه گذاری روی آن می تواند باعث شود استعدادی به منصه ظهور برسد.
وی افزود: اگر می خواهیم مدیرانی در آینده داشته باشیم که متخصص و با اعتماد به نفس باشند باید زمینه آن را فراهم کنیم که یکی از این ها همین انتخابات شهردار مدرسه است. اگر می خواهیم در آینده مدیران موفقی داشته باشیم باید عرصه را برای تجربه و رقابت باز کنیم. انتخاب شهردار مدرسه هم یکی از این تجربه هاست و فضایی است تا افراد در تجربه کار جمعی و ارتقای محیط خود با استفاده از پشتوانه مدرسه فضایی برای مدارا و پذیرش یکدیگر فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار