معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

 بسیج برای همه اقشار جامعه یک مکتب است  

ارومیه (پانا) - معاون  پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : بسیج صرفا برای یک فرد یا یک ارگان خاص نیست بلکه برای همه ی اقشار جامعه یک مکتب است.

کد مطلب: ۹۶۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
 بسیج برای همه اقشار جامعه یک مکتب است  

بهزاد باقرزاده در جلسه هماهنگی هفته بسیج به ویژگی های بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: عزم و اراده، قدرت،اختیار و بصیرت ، نظام مندی و آگاهی از ویژگی های بسیج و بسیجی است.

این مقام مسئول بیان کرد : همکاری بسیج و اقشار آن با این نهاد در ادارات و مدارس بسیار مطلوب بوده و این دو نهاد با همدلی توانسته اند به بسیاری از اهداف تعریف شده در این بخش دست یابند.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی در قالب جنگ نرم و با محوریت فضای مجازی در فرهنگ عمومی کشور نفوذ کرده است؛ گفت: رسالت بسیج فرهنگیان در مواجهه با تهاجم فرهنگی مضاعف است.

شهاب احمدی رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت : در چهل سالگی ایجاد نهاد مقدس بسیج قرار داریم که باید با هماهنگی و هم افزایی برنامه های این هفته را پیش ببریم.

وی ادامه داد : باید نگاه کلی نگری به بسیج داشته باشیم و نباید این ارگان مقدس را به هیچ سمت و سویی سوق دهیم.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی به برگزاری هر چه با کیفیت تر برنامه های این هفته اشاره کرد و اذعان داشت : ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را در قالب هنر به نمایش گذاشته شود تا نسل امروزی با رشادت های بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

احمدی گفت : بسیج همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده و با تمام قوا در خدمت این ارگان زحمت کش جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار