تحقق ۷۳درصدی بودجه سال ۹۷ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت:73درصد بودجه سال ۹۷ سازمان توسعه و عمران شهرداری محقق شد.

کد مطلب: ۹۶۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تحقق ۷۳درصدی بودجه سال ۹۷ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

عباس حلوایی زاده مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یکشنبه شب در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بیان کرد: بودجه سال ۹۷ این سازمان ۱۳۰ میلیارد بوده که در مجموع ۷۳ درصد از این بودجه محقق شده‌ است. حلوایی زاده اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح به بلوارجمهوری درمحدوده میدان امام حسین(ع) در بلوار شرقی در دست اجرا است، این پروژه در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به ایمن سازی رفوژ وسط اتوبان امام علی(ع) گفت: ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای این پروژه پیش بینی شده است، این رفوژ بندی در ۱۱ کیلومتر اجرا شده و تا میدان هفتاد و دوتن ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: یک هزار و ۸۳۰ عدد نیوجرسی در این ایمن سازی و رفوژ وسط اتوبان امام علی(ع) نصب می‌شود.
حلوایی خاطرنشان کرد: محوطه سازی شهربازی بوستان غدیر نیز توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری دردست پیگیری است، این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تاکید کرد: برای تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) به بلوار حضرت معصومه(س) ۸ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است.
حلوایی گفت: یک مجموعه ورزشی دربلوار امام موسی صدر با اعتباری ۲۲ میلیارد تومان در دست اجرا و اقدام است.
وی خاطرنشان کرد: برای آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری شهرک پردیسان برای ساماندهی پیرامون حرم مطهر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می شود، روند آماده سازی این اراضی آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: آماده سازی این اراضی تا ۵ ماه آینده به صورت کامل تکمیل و برای ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) دراختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰ هزار تن کارخانه آسفالت شهرداری قم در بین مناطق مختلف شهری آسفالت تولید و توزیع کرده است.
در پایان این جلسه عباس حلوایی زاده که پیش از سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بود به عنوان مدیرعامل این سازمان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار