رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز: 48 هیات ورزشی در شهرستان شیراز فعال هستند

شیراز (پانا) – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز از فعالیت 48 هیات ورزشی در شهرستان شیراز خبر داد و افزود: با توجه به انجام 70 درصد فعالیت‌های ورزشی استان در شهر شیراز، ضروری است تا مسوولان توجه ویژه ای نسبت به تخصیص اعتبارات به ورزش این شهر داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز: 48 هیات ورزشی در شهرستان شیراز فعال هستند

غلامعلی طفیونی در نشست با علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 48 هیات ورزشی در شهرستان شیراز فعال است، افزود:70 درصد فعالیت های ورزشی استان در این شهرستان انجام می شود که نیاز است به شهرستان شیراز از نظر اعتبار و افزایش سرانه ورزشی نگاه ویژه ای از طرف وزارت ورزش و نمایندگان مجلس شود.

او ادامه داد: قصد داریم تا با جذب اعتبار هیات‌های ورزشی شیراز را تا حد امکان حمایت کنیم.

به گفته‌ی او، با توجه به درپیش بودن مسابقات آسیایی و همچنین رقابتهای المپیک و پارالمپیک توکیو از ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده‌اند و یا شانس کسب سهمیه و همچنین مدال در بازی های آسیایی دارند به صورت ویژه حمایت می‌شود.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به جایگاه کلان شهر شیراز در کسب موفقیت های ورزشی استان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری نشست و بیان ظرفیت ها و همچنین مسائل موجود ورزش شیراز با وزیر ورزش و جوانان گام های موثری برداشته شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست از ورزشگاه حافظیه شیراز نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار