فرماندار پیشوا:خطر فرونشست زمین دردشت ورامین را جدی بگیریم

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا گفت : باید از طریق تامین آب کشاورزی غیر از منابع زیرزمینی بتوانیم خطر فرونشست زمین خیلی هم برای منطقه رو به افزایش است را مهار کنیم .

کد مطلب: ۹۶۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا:خطر فرونشست زمین دردشت ورامین را جدی بگیریم

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید آبفای جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردن عبادت است و امیدواریم پایان این خدمت کردن رضایت خداوند متعال و خلق را برای ما داشته باشد که مبنای کاری ما باید همین باشد.

او ضمن تقدیر از زحمات کارگری مدیر عامل پیشین آبفای جنوب شرق استان تهران گفت: در زمان تصدی ایشان در بحث تامین آب منطقه در جنوب شرق استان تهران خصوصا شهرستان پیشوا اقدامات موثری انجام شد و یکی از این اقدامات پیگیری حق آبه سد ماملو بود که امیدواریم با توجه به قول های داده شده این مهم هر چه زودتر محقق شود.

عباسی ادامه کارپروژه‌های عمرانی دشت ورامین را از اقدامات مثبت مدیر عامل پیشین آبفا دانست و گفت: کار پروژه‌های عمرانی با تیم مهندسی که جهت انجام این پروژه‌ها بسته می شد از لحاظ تسریع و لزوم ارتقای کیفیت کارها بسیار عالی بود که امیدواریم ادامه پیدا کند.

او ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جدید حمید رضا نامداری در دیار پانزده خرداد بتوانیم هر چه زدوتر معضل کم بود آب خصوصا در فصل تابستان را مرتفع نماییم.

فرماندار پیشوا خطر فرونشست زمین را در دشت ورامین مهم دانست و اذعان داشت: باید از طریق تامین آب کشاورزی غیر از منابع زیر زمینی بتوانیم خطر فرونشست زمین که خیلی هم برای منطقه رو به افزایش است را مهار کنیم و اگر این خطر را جدی نگیریم در آینده نزدیک حتی برای سکونت در این منطقه با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار