با حضور وزاری ورزش و بهداشت

سالن ورزشی صفی آباد و طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاءابرکوه افتتاح شد

ابرکوه (پانا) - وزیران ورزش وجوانان ,وبهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان ابرکوه سالن ورزشی شهدا صفی‌آباد و فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء در این شهرستان را  مورد بهره‌برداری قرار دادند.

کد مطلب: ۹۶۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سالن ورزشی صفی آباد و طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاءابرکوه افتتاح شد

سالن ورزشی شهدا صفی‌آباد ده عرب به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ابرکوه به بهره‌برداری رسید.

همچنین فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم الانیباء (ص) در ابرکوه به عنوان یکی ازشش طرح بهداشتی و درمانی استان یزد طی این سفر با حضور «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح شد.

"محمدعلی شیخی" رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء در حاشیه این مراسم افتتاح اظهار کرد: در فاز اول طرح توسعه، زیربنای بیمارستان از یک‌هزار مترمربع به ۲۵۰۰ مترمربع افزایش یافته که اعتباری بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد تومان برای آن صرف شده است.

وی با بیان این که ابرکوه دارای پنج مرکز بهداشتی، ۳۴ پایگاه سلامت جامعه، یک باب آزمایشگاه مرکزی، ۲ مرکز اورژانس جاده‌ای و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ است، تأکید کرد: از جمله مطالبات مردم شهرستان در بخش بهداشت و درمان از وزیر مربوطه، تکمیل طرح توسعه، تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن و پد هلی‌کوپتر است که اعتباری بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد تومان را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار