امام جمعه بوشهر:

بتن‌ریزی واحد ۲ نیروگاه اتمی بوشهر بهترین پاسخ به بدعهدی آمریکا

بوشهر(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بدعهدی آمریکا و کشور‌های اروپایی در موضوع برجام گفت: آغاز بتن‌ریزی واحد ۲ نیروگاه هسته‌ای بوشهر حرکتی انقلابی و بهترین پاسخ به بدعهدی استکبار است.

کد مطلب: ۹۶۷۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بتن‌ریزی واحد ۲ نیروگاه اتمی بوشهر بهترین پاسخ به بدعهدی آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در آیین آغاز بتن‌ریزی واحد ۲۲ نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به اینکه ایران اسلامی در برجام به تمام تعهدات خود عمل کرد افزود: آمریکا با نقض همه معاهدات بین‌المللی بدعهدی کرد و خیلی از کشور‌های اروپایی به خاطر نداشتن استقلال در تصمیم‌گیری، به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ضمن عمل به همه تعهدات خود در برجام باز در محدوده برجام عمل کرد و به پیشرفت خود در پیش از برجام بازگشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: آغاز بتن‌ریزی واحد ۲ نیروگاه هسته‌ای بوشهر حرکتی انقلابی و بهترین پاسخ به بدعهدی استکبار است.

وی با اشاره به اهمیت دانش هسته‌ای در جهان امروز اضافه کرد: فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز یکی از علوم استراتژیک و راهبردی در جهان و دانشی است که موجبات اقتدار و زمینه‌های رشد و پیشرفت جهانی را فراهم می‌آورد.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: اما برخی کشور‌ها تمامیت‌خواه مانند آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی با هدف استعمار و انحصار دانش‌های قدرت افزا می‌خواهند این دانش را منحصر به خود کرده و دیگر کشور‌ها را محروم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز ایران در حوزه دانش هسته‌ای در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده و یکی از موضوعات این دانش تولید نیروگاه‌های برق اتمی، استقرار راکتور‌ها و بهره‌برداری از آنهاست که استان بوشهر در این عرصه جایگاه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: امیدواریم این اتحاد و همراهی بین کشور‌های دوست مانند روسیه در همه عرصه‌ها روز افزون شود و ایران به جایگاه واقعی خود در زمینه دانش هسته‌ای دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار