بازدیدمعاون وزیرارتباطات از نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل

تهران (پانا) - رئیس سازمان فضایی کشور و هیات همراه از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل و سایر بخش‌های نمایشگاه بازدید کردند و در جریان مهمترین فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۶۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمعاون وزیرارتباطات از نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل

مرتضی براری، معاون وزیرICT و رئیس سازمان فضایی کشور به همراه وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ICT و صادق بیک‌پور، مشاور وزیر و رئیس کمیته پدافندغیرعامل وزارتICT در نشست کوتاهی با فریبرز نزاددادگر، رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن در غرفه همین شرکت در نمایشگاه صنایع بومی پدافند ‌غیرعامل در جریان مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه دانش‌بنیان قرار گرفتند.

دراین نشست مطرح شدکه امروزه امنیت فضای سایبری در شبکه‌های اطلاعاتی و مخابراتی و حصول اطمینان از مقاوم بودن این شبکه‌ها در مقابل حملات سایبری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شرکت موج آینده فرافن با بهره‌گیری از دانش و تجربه بین‌المللی در این حوزه، توانمندی و تجربه ارایهخدمات و محصولات در زمینه خدمات مشاوره‌ای و پیاده‌سازی راه‌حل‌های جامع امنیت سایبری، انتقال دانش روز دنیا و ارایه سرویس‌های آموزشی پیشرفته در حوزه امنیت و ارایه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای پیشرفته در حوزه‌های شبکه و دفاع سایبری را دارا است.

کیوسک دیدبان فرافن سامانه‌ای به منظور تشخیص عوامل مخرب و جلوگیری از ورود ویروس و بدافزار از محیط بیرون به درون سازمان‌ها و شبکه‌های ایزوله است، در قلب این محصول فن‌آوری ویروسپاد چندگانه فرافن قرار دارد که با استفاده از ضد ویروس‌های به روز و قدرتمند داخلی و بین‌المللی، هر فایل ورودی را بررسی کرده و در صورت یافتن هر گونه ویروس و بدافزار هشدارهای لازم را ارائه می‌‌کند.

در این نشست همچنین مطرح شد که ویروسپاد فرافن، تهدیدهای پیشرفته هدف‌دار APT و بدافزارها را شناسایی و باعث کاهش خطر نشت اطلاعات از محیط امنیتی سازمان‌ها می‌ شود. همچنین این سامانه با قابلیت آنالیز گذشته‌نگر، تحلیل و بررسی در مورد رویدادهای پیش آمده را آسان‌تر می‌‌کند، با این روش، زمان و نحوه ورود بدافزارهای ناشناخته با استفاده از آنتی‌ویروس‌های معتبر دنیا در شبکه ردیابی می‌ شوند.

ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل از روزگذشته (هجدهم آبان)به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار