کسب دو جایزه بین‌المللی برای انیمیشن «آقای گوزن»

تهران (پانا) - انیمیشن «آقای گوزن» به کارگردانی مجتبی موسوی و محصول مشترک سازمان سینمایی حوره هنری دو جایزه «بهترین فیلم کوتاه» جشنواره لندن و جایزه ویژه انیمیشن «بنجالوکا» را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو جایزه بین‌المللی برای انیمیشن «آقای گوزن»

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در ادامه حضورهای موفق خود در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی و کسب جوایز متعدد، این بار به عنوان بهترین فیلم کوتاه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی ایرانیان لندن انتخاب شد. همچنین این فیلم موفق به کسب جایزه ویژه جشنواره ‌بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «بنجالوکا» کشور بوسنی و هرزگووین شد.

فیلم کوتاه «آقای گوزن» در جشنواره بین‌المللی مذاهب امروز ایتالیا که از 18 الی 26 آبان در شهر ترنتو ایتالیا در حال برگزاری است حضور دارد. هفته آینده نیز، این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه «پاف» که از 28 آبان الی 6 آذر ماه در کشور استونی برگزار خواهد شد، به نمایش درخواهد آمد.

از دیگر حضورهای مهم بین‌المللی این فیلم می‌توان نمایش در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن لندن (لیاف) اشاره کرد که از 8 الی 17 آذرماه سال جاری در شهر لندن برگزار می‌شود. این جشنواره بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره فیلم انمیشن در بریتانیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار