استاندار کرمانشاه:

مشکل مسکن زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی حل خواهد شد

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در آیین اهدای ١١٧ سری جهیزیه از حل مشکل مسکن زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکل مسکن زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی حل خواهد شد

آیین اهدای ١١٧ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی امروز با حضور آیت الله علما امام جمعه معزز کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بازرس ویژه استاندار و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل بهزیستی و جمعی از مدیران کل و ستادی و اقشار مختلف جامعه در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم و روز اخلاق، مهرورزی و مهربانی و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت: از تلاش های مستمر و پیگیری مجدانه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی برای برگزاری سومین مراسم اهدای جهیزیه در کرمانشاه به عنوان امری مهم و ارزشمند تشکر می کنم.

وی از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت رفع مشکل زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: تأکید آیت الله علما امام جمعه معزز نیز بر تحقق این مهم است و بر این اساس اجرای این تفاهم را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

بازوند در ادامه سخنانش ضمن تبریک مجدد هفته وحدت به همدلی و انسجام مذاهب و اقوام در کرمانشاه اشاره کرد و تصریح کرد: با عنایت ویژه و رهنمودهای امام جمعه معزز کرمانشاه امروز شاهد هماهنگی و همدلی مردم عزیز به عنوان نشانه ای از وحدت ملی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار